navigo navigo
1499
BLOG

O rzece rzecz, i o błękicie

navigo navigo Rozmaitości Obserwuj notkę 85

Rzeka łączy, czy dzieli, kiedy czarnym skrzydłem

gasi promień błękitu otchłanią kuszący

do przemiany w kuglarza ze snem i powidłem

uwodzącego czule marzeniem gorącym?

 

Nie skrwawiony błękitem, walczac z mroczną falą,

płyniesz, wierząc, że żagle tobie pieśń swą grały,

czułe na wiatru dotyk tnący zimną stalą,

i na ogień miłości dręczący nieśmiałych.

 

Płynąć warto, wiem o tym, choć nie mam pomysłu

na metamorfoz nagłych skuteczne działanie

w czarnych kroplach zanurzyć czerwień i ból zmysłów -

to podróż i alchemia... tak wygrasz, kochanie...

navigo
O mnie navigo

homo viator Wszystkie moje teksy i zdjęcia są objęte prawem autorskim.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości